BERSATU BERUSAHA MENGGAPAI KECEMERLANGAN

Sunday, September 13, 2009

Lawak 4 : Semua sakit atau Jari je..??

Pada suatu hari, Mak Andih pergi berjumpa doktor. Sambil menangis teresak-esak, dia berkata kepada doktor, "Saya tak mau mati lagi doktor...."
"Ada apa ni, Mak Andih? Cube ceritakan pada saya,"kata doktor.
" Doktor, apabila saya sentuh sahaja mana-mana bahagian badan saya, saya akan berasa sakit. Cuba doktor tengok ni!" kata Mak Andih lalu menyentuh bahu dengan tangannya.
"Aduuhh! sakitnya," Mak Andih menjerit kesakitan. Mak Andih sentuh pula kepalanya, dan "Aduuhh!" dia menjerit kesakitan lagi. Bagitulah juga dengan bahagian badannya yang lain, apabila disentuh pasti Mak Andih terasa sakit.
Lalu dengan tersenyum doktor itu berkata, "Ohh...jari tangan kanan Mak Andih ni sebenarnya yang patah,"

Petikan : Mustika

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...